poniedziałek, 23 marca 2009

Moje ulubione;-)))



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kto nie lubi krokusów? - cudowne maleństwa, które przynoszą wiosenkę.
Pierwsze zdjęcie, to jest to, na którym mnie ścięli. Po wiadomym kroku powróciłam do obróbki kolażu i bez żadnego problemu zrobiłam właściwy wymiar, jeszcze poprawiałam kolorystykę. To jest kolaż nakładany z 4 zdjęć różnych mojego kota.
Jakie draństwo!
Pozdrówka:)

Anonimowy pisze...

Oj jakie sliczne krokusiki, tutaj ich nie widzialam nigdzie, tak jak tupilanow mi brakuje wiec sobie kupilam i posadzilam do ogrodka :)

* sylvia * * 333 * pisze...

Ach, dziękuję.

Niestety nie mam za dużo czasu na rysowanie i temu takie skromne rysunki w 10 minut. Poza tym jeszcze ta dobijająca pogoda u mnie za oknem. Zdanie dnia u mnie w szkole to : "Ładną mamy zimę tej wiosny". Smutne,ale prawdziwe.
Ja też taką wiosnę. Piękne u Ciebie krokusy rosną :).

Życzę miłego wieczorku :*